Ilma-ase ammuntaa maanantai ja keskiviikko iltaisin

Reserviläisten perinteiset ilma-aseammunnat jatkuu Laukojat -75 radalla syyskauden 2022 ja talven 2023. Hallilta saatavissa ilmapistooli ja ilmakivääri aseita käyttöön. Aseiden käyttö sisältyy ratamaksuun 3 euroa/ ilta.

ma 3.10.2022 - ke 26.4.2023

kello 17.30 - 20.00 joka maanantai ja keskiviikko

Hitsaajakuja 3, Uusikaupunki
( Lidlin myymälän liikenevaloista noin 100m Ketunkalliolle ja oikealle)

Lisätietoja Marko Oikarinen puhelin 0407564922 (hallivalvoja) tai Teijo Sirniö 0400123382.

Suosittelemme kuulosuojaimien / korvatulppien käyttöä. Omat panokset tai voi ostaa hallilta 6 euroa rasia.

Syyskaudella 3.10.-14.12.2022 mahdollisuus osallistua yhdistyksen jäsentenväliseen kiertopalkinnosta kilpailemiseen ampumalla vähintään yhden kerran 10 laukauksen sarjan joko ilmapistoolilla tai ilmakiväärillä. (Vuoden 2021 kiertopalkinnon voittivat Kauno Pietilä ilmakiväärissä ja Teijo Sirniö ilmapistoolissa). Ilmoittautuessa hallilla tai ammunnan jälkeen pyydä valvojaa kirjaamaan ammuntatulos ylös.

Talvella 2023 voi osallistua myös puulaakiammuntaan, tulokset kirjataan 20 laukauksen sarjoista.

Reserviläisten perinteiset ilma-aseammunnan tulokset:
Syyskaudella 3.10.-14.12.2022 kilvoiteltiin yhdistyksen jäsentenvälisestä kiertopalkinnosta ampumalla vähintään yhden kerran 10 laukauksen sarjan joko ilmapistoolilla tai ilmakiväärillä.
Tulokset muodostui palkintosijoituksista seuraavasti:
Kiväärissä Ville Virolainen 86,7 ja Teijo Sirniö 74,5 sekä kolmantena mukana Juha Ståhl.
Pistoolissa ensimmäisenä Teijo Sirniö 94, Tapani Sonkki 88, Ville Virolainen 85 sekä naisissa Olga Gotsmanova 80 (20 laukausta 160).

Reserviläisten ilma-ase kiertopalkintokilpailun 2022 palkitut: Tapani Sonkki, Teijo Sirniö, Olga Gotsmanova, Ville Virolainen